Sulje
 |
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Jann
|
Lähetetty: 18.03.2008 22:16 Viestin aihe: Uniklubi |
|
|
Heissan, te laatumusiikin kuuntelijat!
Ajattelin herätellä keskustelua tämmöisestä n. neljä vuotta Suomen radio(ym.)aalloilla porskutelleesta, suomenkielisestä rockryhmästä.
Minkälaisia kokemuksia ja/tai mielipiteitä teillä on Uniklubista?
Bändiltähän on ilmestyny 3 albumia ja toistakymmentä radiosinkkua. Tuorein albumi Luotisade (22.8.07) on ainakin omasta mielestä aivan upea kokonaisuus; soitossa parhaillaan tälläkin hetkellä!
Luotisateelta on julkaistu kolme sinkkua (Vnus, Luotisade, Varjoon juuttunut) ja nyt radioissa pitäisi alkaa soida myös uusin lohkaisu Varjot.
Tätä biisiä ei muuten kannata missata! Ite oon ihan polvillani varsinki kohasta 2:55 eteenpäin :P Vai mitä te sanotte?
Jos Varjot kolahtaa, ni kanttii käyä esim. Ylex:n Himotuimpiin toivomassa ;) Osotehan on http://ylex.yle.fi/radiossa/ohjelmat/himotuimmat/osallistu !
Ja te, joilla näkyy The Voice, niin siellä pitäs pyöriä Uniklubin uusimmat musavideot Varjoon juuttunut ja Varjot biiseistä... Ihanan tunnelmallista akustista fiilistelyä sisältävät molemmat :)
Oletteko sattuneet kuulemaan/kattomaan bändin keikkaa?
Itellä on yli kymmenen takana, ja ihan rehellisesti voi sanoa, että kaikista albumihehkutuksista huolimatta oon ehottomasti sitä mieltä, että livenä tää yhtye viimeistään vakuuttaa kuulijansa.. Jos on vakuuttaakseen ;) Hauska ja hikinen meininki jättää harvat kylmäksi.
Pojat on myös aina olleet oman kokemukseni mukaan mukavia ja kohteliaita, niille voi mennä jutteleen kuka vaan ja mistä vaan =)
Lukuisat tulevat keikat löytyy muuten osotteesta http://www.popgee.fi/site/index.php?option=com_content&task=view&id=49&Itemid=64 , jos/kun kiinnostaa :)
Kauhia mainospuhe tuli, vaikka tarkotus oli lähinnä saaha teitä kertomaan omia Uniklubi-kokemuksianne :) On niin mielenkiintosta aina kuulla uusia näkökulmia ja mielipiteitä tästä "ilmiöstä" :P
Estradi on teidän! _________________ Ehkä sitten koirien taivaassa
en enää odota
sulta rakkautta
sulta rakkautta |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
vera
|
Lähetetty: 17.05.2008 19:45 Viestin aihe: |
|
|
Uniklubi on kuunnelluin mun soittolistalla tällä hetkellä , todella rakas bändi , koskettaa mua syvästi ..  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
villa sukka

|
Lähetetty: 13.10.2009 13:08 Viestin aihe: |
|
|
Näiden uusimmassa hitti kappaleessa kiroilaan en tykkää.  _________________ Taas tuli talvi, taas tuli yö / hampurilainen jota en syö |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|